1 Mayıs 2012 Salı

Abiye Seçmece

Merhaba sevgili zuzuseverler :) Bu benim ilk paylaşımım. Bir resmi tatilde daha çalışıyorum. Umutsuz bir işkadınıyım :( Bu durumun üstüme yüklemiş olduğu bir tutam kasvet, bir parça bezginlik ve anlamsız  gevşekliten kurtulmak için yazmaya karar verdim. İlk önce faydalı birkaç resimle başlamak istedim zira yaz mevsimi ile birlikte düğün, dernek, mezuniyet vb bilimum organizasyonların psikolojik tacizine maruz kaldığımız bir dönemdeyiz. En önemli problemimiz ise elbise mevzusu. Ben de sizler için geçen sene sevgili abiciğimin, biricik üzümlükekimin düğün hazırlıkları ile toplamaya başladığım ve o gün bugündür belli periyotlarla güncellediğim abiye arşivimden birkaç resim ekleyeyim dedim. Bilirsiniz ki model her şeydir:) Birinin eteği ötekinin yakası berikinin sırtı derken çok orjinal şeyler çıkarabilirisiniz. Keyifli olsunn :)














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder