3 Mayıs 2012 Perşembe

Rimelde İlk Üç

Makyajın en temel malzemesi bence. Hatta iyi bir rimel tek başına bile gözleri bambaşka gösterebiliyor. Bu sebeple birkaç önerim olacak. Kullandığım ve memnun kaldığım ürünleri paylaşayım dedim. Sizinde bir öneriniz varsa : ' Üstüne rimel tanımam.'' dediğiniz bir ürün, paylaşırsanız sevinirim zuzular :) Bilirsiniz  rimel makyaj için çok şeydir...

1) Max Factor False Lash Effect Mascara

Benim bir numaram bu ürün. Kesinlikle vazgeçilmez bir rimel. Zaten tarağından da kendini belli ediyor. Kirpikleri gerçekten yoğun gösteriyor. Henüz bundan daha iyisini kullanmadım. Tavsiye ederim :)

2) Loreal Volume Million Lashes Mascara

Bu üründe çok başarılı. Bir numarada bahsettiğim maskarayla kapışır bir adım geride kalır. Alırsanız pişman olacağınızı sanmam. Memnun kaldığım sayılı rimellerdendir kendisi:)

3) Loreal Telescopic Mascara

Teleskopik maskaranın bilmemkaç çeşidi çıktı daha sonra. Ama ben bu klasikten sonra yenilerden birini denemedim. Benim kullandığım ürün yukarıdaki.Kirpikleri uzun gösterme konusunda başarılı. Bu maskaradan da çok memnun kalmıştım. İki numarayla başabaş gider benim için, bir numara bu ikisinden bir adım önde tamamlar:)

Bu üç maskaradan da memnun kalacağınızı düşünüyorum ben hepsini severek kullandım sonuçlarından da memnun kaldım.  Tabi herhangi bir alerjik reaksiyon gösterir mi gözünüz onu bilemem. Kozmetik ürünler gözün yapısına göre feci sonuçlar doğurabiliyor. Ben bir sorun yaşamadım. Yine de kullandığınız markalar arasındaysa tercih edin derim zuzular.

Bu arada:

Loreal yeni bir maskara daha çıkarmış, onu da denedim: Loreal Extra Volume Collagen Mascara.

Bu rimel de fena değil.Almayı düşünüp de cesaret edemeyenler için söylüyorum :) Ama tabi üç beş lira fazladan verip ilk üçten tercih yapmanızı öneririm. Benim nacizane fikrim, belki kullanıp çok memnun kalan zuzular vardır bilemiyorum. Zaten güzel bir maskara ama benim sıralamamda ilk üçün tahtını sallamadı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder